lördag 5 juni 2010

Enveten jäkla magsjuka...

Här trodde jag i min enfald att magsjuka vanligtvis höll i sig i ca 3-4 dagar... Pyttsan!!!

Är nu inne på min femte dag, dock ingen feber, men fortfarande väldigt frekventa toabesök, dovt illamående och ont i magen! Har pratatmed doktorn och fått lite tips då jag är relativt uttorkad vid det här laget!

Det enda jag kan dricka utan att kväljas eller klykas är apelsinjuice utspädd med vatten.

Återupptagande av träning ser ut att vara många dagar bort fortfarande...

Tata for now, blogglööövers!!

4 kommentarer:

  1. Det blev långdraget det här Sweetie! :( Stackars..
    Krya på Dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hur har du det i juli 2012 då? Vet att det är långt kvar.. Men Du kan väl ha Jubileumsmaran i Sthlm i tankarna.. Kika in på hemsidan för Sthlm Marathon, där ska det finnas en länk till jubileumsloppet..

    SvaraRadera
  3. Men jösses! Fy sjutton! Det där är då ingen vanlig magsjuka! Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Jahaja! "Kul i jul" brukar jag säga om sånt där. Hoppas VERKLIGEN att du frisknar till - finns inget värre än magsjuka ju...

    SvaraRadera