tisdag 15 juni 2010

Långintervaller

Idag var det dags för längre distansintervaller. Kändes bra mycket bättre idag, även om jag druckit dåligt igår och idag. Har en lite spänningskänsla i ena vaden, men jag tänkte införskaffa lite liniment och massera (eller ja, maaaaken får massera!!) ikväll!

Mina skavsår hade lagt sig sedan lördags, och idag smorde jag med vaselin samt toktejpade. Fungerade hyggligt!!

Dagens pass i siffror:
Tid: (15 min jogg + 2 min gång) * 3 = 45 min jogging
Distans: 6.25km (bara joggingen)
Km-tid: 7.10
Känsla: Klart godkänt, kändes bra!!

Nu bjussar jag på en bild så här innan jag ska ut och äta pubmiddag!!







Råck ån dudes!!!


- Blogging from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat tjejen!
    Snygg som vanligt! =)

    SvaraRadera
  2. Tja, vad ska man säga :-) Mentalt är du i mål i maran, fysiskt är du nära!!! Faktiskt är du bara 2 s från min snittid - 7.08 min/km! You go girl! Du spöar mig lätt! Avis på pubmiddan! Själv körde jag en mil med energiunderskott - puh, men Smal, Snabb och Stark!

    SvaraRadera
  3. Bra där! Fortsätt så och flytta fram gränsen.
    Pubmiddag, vad blev det? (Grymt avis, skulle glatt trycka i mig lite Shepherd's pie just nu)

    SvaraRadera