fredag 18 juni 2010

Tog revansh på kroppen...

Så DÄR ja!! Jag har varit tjurig och sur ända sedan igår när det gick så dåligt att jogga, att jag hela dagen velat "ta revansh" liksom... Visa vem som bestämmer, vart skåpet ska stå..

Att när jag säger "hoppa" så säger kroppen "hur högt?" och inte "skulle inte tro det va..." som den sa igår!!

Så jag bestämde att det fick bli cykel idag, jag har världens blåsa på hela undersidan av stortån, samt lite ont i vaderna/fotleden så jag ville inte jogga med det --> blidde cykel.

Och snacka om att jag cyklade skiten ur cykeln!!! Som FAN!!! Så skönt och sååå välbehövligt för mitt ego efter en tung joggingvecka!!!





Sammanfattning:
Tid: 90 minuters intervallträning
Distans: 36.8km
Kcal: 1843 feta kallicar
Känsla: Who's your mama now huh?!?

NU kan jag njuta av fredagskvällen med maken, fredagsmiddag och till och med lite chåkelaaaaad!

Råck ån!



Blogging from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Härligt det fredagsmyset är du väl värd!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat, duktig du är som inte ger dig!

    SvaraRadera