lördag 3 juli 2010

Jag är kvar...

... Men har semester! Efter att jag började äta antibiotika i måndags har jag vilat om umgåtts med mina finaste två vänner som är här från Sverige. Jag vill låta den här infektionen läka, jag har i dagsläget ingen riktig hud under stortån. Under compeed plåstrer är ett öppet sår, men det gör iallafall inte ont längre!! :)

Jag återkommer när jag är tillbaka i joggingdojjorna! Just nu blir motionen promenader med vännerna, samt att njuta av sommarvärmen! Igår var det 20 grader kl 22.30 på kvällen!!

Råck ån åll råckers!!

Jag bjssar på bilder från Ye Old Trip to Jerusalem, världens äldsta pub! Jag och Malin, fotade av Tettiz.


















blogging from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Krya på tån och njut av glada vänners lag.

    //J

    SvaraRadera
  2. Umgås och njut med vännerna! Skönt att det i alla fall inte gör ont i tån!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är coolt m "krigsskador". Njut av ledigheten!

    SvaraRadera
  4. Ha en skön semester och kom tillbaka pigg!

    SvaraRadera