söndag 25 juli 2010

Kill i halsen...

... har jag haft sedan i fredags.
Jag har varit ordentlig och verkligen lyssnat på kroppen och inte tränat när jag känt mig sjuk - jag brukar vara för envis ich fortsätta träna iallafall liksom ;)

Även den kommande veckan är lugn enligt schemat, jag uppdaterar er imorgon på hur det ser ut!

En bra sak med att jag inte tränat är att jag haft tid att tokläsa! Jag har fått undan jättemycket plugg och har läget under kontroll för höstens pluggande! Det låter väldigt pretto, men om man ska klara de stora sluttentorna på läkarlinjen i England så MÅSTE man börja läsa tidigt!!

Råck ån vänner, nu blir det lite mer Harry Potter minsann!!


- Blogging from my iPhone

11 kommentarer:

  1. Ahhh - Harry Potter är lisa för själen! Ta det lugnt och gör inget dumt :-) Krya på killeriet!

    SvaraRadera
  2. Hej hej Annika! Jag är en av superfoodpåsvenska-adminsen och såg din kommentar. Mandelsmör är som jordnötssmör fast gjort på mandlar. Det finns ett helt vitt som är skalade mandlar, och ett där skalet är på (vilket ibland smakar lite av bittermandel). Mandlarna skall vara råa och mixas ibland med lite salt och/eller naturell vegetabilisk olja. Jag köper mitt på www.goodstore.se eller www.ravarubutiken.se, där jag också gärna handlar smör gjort på macadamia, pecan- eller paranötter. det är dunder! :)

    SvaraRadera
  3. Inget ont som inte för något gott med sig. ;-) Bra att du lyssnar på kroppen och låter den vila, och så himla praktiskt att få undan lite plugg!!

    SvaraRadera
  4. Duharintekillihalsen! Duharintekillihalsen! Duharintekillihalsen! Duharintekillihalsen! Duharintekillihalsen! Duharintekillihalsen! Duharintekillihalsen! Duharintekillihalsen!

    SvaraRadera
  5. *flinar*
    Ni är ju för söta!
    Ellinor - jag garvade högt på biblan när jag läste din kommentar. Fick några evil eyes från biliotekarierna men det var det banne mig värt!!

    SvaraRadera
  6. Dont play with the librarian they rule the world =)

    SvaraRadera
  7. http://www.youtube.com/watch?v=mZHoHaAYHq8&feature=player_embedded

    SvaraRadera
  8. Nu är det väldigt tyst här tycker jag.. Ska man börja bli orolig? Hmm.. Hoppas Du mår bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Oh, mandelsmör har jag köpt på Whole Foods här, jag fick mala det själv! :) Kanon att doppa äppelbitar i efter en löptur!

    Jag håller på att läsa Running for Mortals av John Bingham, och han sade två saker som fick mig att tänka på dig och dina blåsor! Den första är att innersulan på joggingskor oftast är jättedålig, så han rekommenderar att man byter ut den direkt! Det andra är att det finns sådana där roliga strumpor med tår, som gör att man får färre blåsor på tårna. Han rekommenderar Injinji: http://www.injinji.com/index.htm

    Hoppas halsen är bättre!!

    Kram!!

    SvaraRadera
  10. Hej! Nyligen bestämde jag mig för att samla Sverigs samtliga bloggar relaterade till hälsa. Däribland områden såsom recept, näringslära, viktnedgång, träning, livsstil och sjukdomar. Eftersom din blogg passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis är det helt gratis.

    http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

    SvaraRadera