torsdag 26 augusti 2010

Dag 3

Nu har jag snart gjort 3 dagar på ren kur. Hungern börjar ge med sig, och huvudvärken har lättat. Fortfarande trött dock, och sov middag både igår och idag!

Börjar komma in i rutinen igen, jag körde ju 8 veckor i början av året så jag har hygglig koll på hur jag fungerar! :)

Bästaste vännen är också babianduktig och har också klarat de första dagarna! Imorgon är det jag som tar med henne och belönar henne lite!!

Nu ska jag dricka upp min sista shake (vanilj mixat med kaffe - mums!) och sedan en halvliter vatten. Tur att det är nära till dass från sovrummet!!

Råck ån!!


- Blogging from my iPhone

Location:Trevebovägen,,Sverige

3 kommentarer:

  1. Dag 3 är ju oftast värst.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Du är ju grym., tjejen :-) Jag körde 11 veckor fö rnåt år sen, så jag vet vad du snackar om! Kör hårt!

    SvaraRadera
  3. Hej hur ser kuren ut? (känner igen känslan av att vara konstant hunrig. Men inte nu för tiden lyckligtvis)

    SvaraRadera