fredag 27 augusti 2010

Dag 4

Alltså, idag har jag tokfikat med goaste Ellinor (sub40before40)!!
Inte nog med att hon är en total energiboostare, så är hon såååå go! Jag FICK ett par nästan nya joggingpjuck av henne - de var tydligen lite för stora för henne, men passar mina båtfötter!! TACK igen finis!!

Dagen var helt ok fram tills i eftermiddags... Då började svimningsfasen. Jag har redan lågt blodtryck och på kur går det ner ytterligare vilket resulterar i nästan-svimningar så fort jag reser mig eller så. Fram emot kvällningen har huvudvärken kommit tillbaka också... Det börjar bli lite ledsamt, men jag hänger i! Får köpa lite mer alvedon imorgon!!

Hoppas slitet blir värt det på vägningen på tisdag dock - isåfall kan jag stå ut med yrsel och huvudvärk!!

Hoppas ni alla får en fin helg, själv drar jag på pysselträff imorgon och på söndag hoppas jag kunna ta ut de nya joggingskorna på en liten tur!!

Råck ånn!!!


- Blogging from my iPhone

Location:Trevebovägen,,Sverige

3 kommentarer:

  1. Been there, done that! Håll i så släpper det - det vet ju du redan i och för sig, men det är inte alltid "bara att göra". En spark i baken kan underlätta. För tillfället planerar jag faktiskt att köra en kortare kur efter löpsäsongens slut (oktober) och dundra bort ett antal kilon. Sen på löpningen igen! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Håller med Magnus jag har också varit där och dag 3-4 var för mig de tyngsta innan kroppen vant sig. Håll i och lycka till så kör vi =D

    Peace Love och och dina nya Löparskor!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att yrseln har släppt och att pysslet gick bra. Kämpa, doktorn! Kämpa!

    SvaraRadera