fredag 6 augusti 2010

Första turen på länge....

Idag när jag kom hem till Skövde krängde jag på min joggingdojjorna och begav mig upp på berget för en joggingtur. Var springig i benen efter att ha suttit stilla på flyget hela förmiddagen, så en tur på berget skulle sitta fint!

Stod i valet och kvalet om jag skulle köra 3,5 eller 5 km, men fick hjälp att välja då det eftet ca 1,5 km och vid vägskälet hade börjat ösregna... Jomenserru.. Det var typiskt sommarregn, varmt med i hinkmängd!!! Jag svängde in på 3,5:an och snabbade mig på!

Sammanfattning
Tid: 23.10
Km: 3.5km
Km-tid: 6min54s
Känsla: skönt, flåsigt och blött

INGA blåsor dock - dansar lite glädjedans och skakar bopparna :) tänkte upp en väbda imorgon och om benen tillåter får det bli 5 km då!

Ajj löööööv semester!!


- Blogging from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Härligt!!!! Vi får hoppas att blåsorna håller sig borta även i fortsättningen!

    *kram*
    Tett

    SvaraRadera
  2. Skönt att fossingarna klarade sig! :)
    Bra joggat gums!
    Ha så skönt i Skövde!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Gött! Och inte fel med dusch samtidigt med pass... :-)

    SvaraRadera