onsdag 4 augusti 2010

Totalt slut....

...och alldeles jättejättejättetrött.

Det har varit några ordentligt jobbiga veckor, med skola, med lamslående trötthet och med tappad motivation och sug. Jag har räknat ner sekunderna till det är dags för semester och nu är det äntligen inom räckhåll. Imorgon kommer jag fara runt som en iller på speed för att hinna fixa med allt innan planet till Sverige går kl 6 på fredag morgon.

När jag sitter på flyget, med min latte, så väntar 5 veckors ledighet, 5 veckor med att ladda batterierna, jogga lite, träna sig lite och VILA. Sen får det bli lite läsande och så, men jag måste vila. Så här trött har jag inte varit på mycket, mycket länge!

Sorry om jag försvunnit lite, men jag har ärligt inte orkat. Kliet i halsen hängde i i 10 dagar, och utvecklades bara till jobbig huvudvärk och muskelvärk och snorig näsa, men det räckte för att däcka mig mentalt!

Jag är på gång igen, men jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga på semestern - första veckan är vi i Turkiet och sen blir det resande fot i några dagar till innan jag landar i Åkersberga och hos Fam Almgren. DÄR kan jag vila och DÄR kan jag vara mig själv, utan krusiduller!

Råck ån alla finingar!!

1 kommentar:

  1. Skönt med lite ledigt! =) Det är Du värd efter en slitig termin!
    Kasta iväg ett mejl om vi ska ses när Du är i Åkersberga - det skulle vara såååå himla trevligt!
    Kramar

    SvaraRadera