onsdag 8 september 2010

Dag 16.....



Helt galet vad tiden går fort.
Nu sitter jag här och väntar på finaste Stina som ska skjutsa mig till flygplatsen!

Jag har haft underbara veckor, med semester, fixande, vila och lite tränande (mer än vad jag trodde för att vara ärlig!!) Att jag sedan även kom igång med kurandet är ytterligare plus i kanten. Det blir väl en av de första semestrarna när man kommer hem och väger MINDRE än man gjorde innan semestern!

Sen vill jag också skicka ett tack till alla som jag träffat när jag varit hemma, all inspiration jag fått, alla underbara fikor och även alla ni som kommenterar här - ni är BÄST!!

Bjussar på en flygklar Annika på bild. Nu börjar jag själv se lite skillnad i ansiktet också. Det är så själva attans att man ska svälla upp som grodan Boll på anabola i ansiktet så fort man lägger på sig lite vikt!


Jag återkommer med rapport om nya fina joggingdojjorna när jag kommer hem!

Tills dess - RÅCK ÅNN!!!


3 kommentarer: