lördag 4 september 2010

Morgonjogg

Sådär ja. Gav mig ut på en morgonjogg/-prommis. Körde 5-7 min jogg + 3 min prommis, 5 vändor.

Totalt skrapade jag ihop 4,52km på 30 minuter. Helt ok! :)

Sen har min bästa vän tagit lite kort på mig i mina nya joggingkläder ....

Håld ånn to jårr båbbysåcks...




Vilken rööööv :)



Mmmmm.... Luktar hallon och mint.... Joruserrusåatt!




Röven är inte lika stor från sidan :)

Nu ska jag duscha, ta en shake och sedan in till stan för att träffa en kompis!

Råck ånn!!!


- Blogging from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Men jeeeeez! 4,52 km på kur?!?!? Du äger bruden :-) Helt enkelt imponerande! Jag orkade knappt gå uppför trappor under kuren...

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Och var är den där röven Du skriver om??
    Kjaaam

    SvaraRadera
  3. Magnus: min energi är tillbaka men jag blir HUNGRIG av att träna. Därför får det bli max 3 gånger per vecka!!

    Pernilla: ser du den inte? Det är det fladdriga partiet strax söder om tuttarna... Gravitation vettu!!!

    SvaraRadera