lördag 18 september 2010

Sisådärja!

Igår hade jag en sjukt irro kväll, vet inte riktigt varför men jag vara bara nere och less och uttråkad och allt på en gång. Kan ha varit så att det var PMS, samt lite dåligt samvete för att jag inte pluggat ordentligt under veckan.

Så idag var det dags att ta fram The Pannben!
...måste säga att det är jäkligt smidigt att man kan använda Pannbenet till fler saker än träning...

Packa ihop alla pluggsaker, koka en stor kanna kaffe, fixa en matsäck till Tony (som jag skulle hjälpa) och iväg till SjukaHuset. Sen satt jag banne mig i 6 timmar och PLUGGADE!

Hem igen och tvinga upp maken på träningscykeln (jag lär ju inte få pris som snällaste fru liksom...) och sen på med mina egna träningskläder.
Maken körde 30 minuter medan jag fånade mig med kameran....

Kolla så fin jag var innan jag hoppade upp på cykeln...

(To my husband: You know I love you, you geek!!)

Nåväl, man får inte roligare än man gör sig liksom!
Iallafall... Upp på träningscykeln och brände på så mycket jag orkade. Jag märker att kurandet börjar ta ut sin rätt. Mjölksyran kom mycket tidigare än vanligt och jag fick verkligen kämpa mig igenom de tyngsta intervallerna. Så här såg displayen ut när jag var klar
(och jag trillade ihop i en blöt fläck på golvet....)


Nu ska jag strax hoppa in i duschen, dricka babianmycket vatten och sedan se fram emot en kopp kaffe och en CK bar framför en film! Myskväll med maken helt enkelt!

Råck ånn alla finisar!!!

4 kommentarer:

  1. Väldigt fint jobbat efter en maratonpluggning. Tummen upp på den!

    SvaraRadera
  2. Hej Annika,
    vet inte om du kommer ihåg mig från Umeå. Följer din blogg och jag blir väldigt imponerad av din träning. :)

    Kan du kanske svara på varför man, när man börjar träna, blir sjuk på direkten? ;)

    Ha en fortsatt bra kväll och lycka till med allt plugg och träning. :)

    SvaraRadera
  3. Superduktiga du! Jag önskar att jag hade ditt pannben.

    SvaraRadera