torsdag 28 oktober 2010

Ångesten...

Den stora, mörka, rivande, brännande känslan i magen och bröstet. Känslan som fullkomligt tar över och gör mig illamående och andfådd, som gör att jag knappt kan andas och fungera. Det där som känns som en tiger i bröstet, som klöser och river och vill ut, som gör att jag inte kan sitta still utan vankar av och av, alternativt ligger i fosterställning i sängen.







Just den känslan är här nu, jag vill inte ha sympati, utan bara få skriva hur det känns och hur jag försöker resonera med den, köpslå för att den ska försvinna...

Jag önskar jag inte hade tänkt så mycket, och inte hade låtit tankarna ta över i den här utsträckningen...!



- Blogging from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag skickar stärkande tankar över vattnet till England!!! <3 Labb jo, bejb! <3

    SvaraRadera