måndag 11 oktober 2010

Dagens intag....

...har väl inte varit så jättebra, men det har räckt för att jag ska haft dansbandsgala med Demonerna....

Detta inlägg kommer inte bli särskilt klämkäckt och piffigt, utan bara en summering av en dag med massa tankar och funderingar och ångest....Jag sa att detta får bli min ventil, och så får det bli!

Jag vaknade lite senare än vanligt, med en huvudvärk av rang! Drack en stor kopp kaffe, och åt en grov macka med avocado och parmaskinka. Sen fixade jag med en massa admin-grejer som behövde göras, och försökte läsa lite. Iväg och träffa Fran och dricka kaffe och dissekera frågorna på vår ATansökan. Givetvis strular internetsidan med min ansökan så det stressar mig en del också.... !

Åkte hem och kände intensivt att jag INTE ville äta. Tvingade mig att äta lite naturell yoghurt och lite nötter, samt två riskakor.

Iväg och leda en workshop, dricka sig lite kaffe och kackla strunt med de fina, goa damerna som kommer dit varje vecka! *hjärta*

När jag kom hem insåg jag att jag måste försöka äta något, far åt h-te med Demonerna. Så jag åt köttgryta med Yorkshirepudding, och nu sitter jag här och önskar jag kunde få ge mig ut och springa eller powerwalka eller något ännu värre för att kompensera det som ligger i magen....

Usch vad jag är trött, och less. Ångesten river inuti mig och jag vill bara få lägga mig ner i en hög och gråta som ett barn, gråta och hulka och snora... Låta ångesten riva och slita mig i stycken innan jag känner lugnet lägga sig igen....

Allt det, innan det är dags för en ny dag igen, förhoppningsvis en bättre dag än idag.....

Råck ånn finisar - ni gör att det är värt det, och gör att jag kämpar vidare!!

10 kommentarer:

  1. Tjolahopp! Ibland är det en sån där dag... Livet suger och demonerna tar över! Med din, trots allt, positiva attityd och en liten positiv knuff härifrån ska du se att dagen utvecklar sig till en fantastisk dag. Kanske tom demonerna flyger sin kos och solen skiner på dig :-) Många kramar från Svedala!!!!

    SvaraRadera
  2. Screw the demons! Du hade trevligt på workshopen och skratt är också träning :) Ibland behöver kroppen vila och knoppen få sitt.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du vet om demonerna, du jobbar med demonerna och du låter demonerna komma ut i dagsljus. Det är en väldigt bra start. Kramar

    SvaraRadera
  4. Pepp och styrkekram! You can dooo iiit! :D

    SvaraRadera
  5. Heja heja min älskade vän - jag har en axel du kan få snora, hulka och gråta ut på!!! <3

    Pöss,
    Tett

    SvaraRadera
  6. Hej vännen skickar en stor kraaam med massor av energi till dig du är bäst glöm inte det =) En stor inspirationskälla för min träning, det finns en som har lyckats!!

    Peace Love och Löparskor!

    SvaraRadera
  7. Kom igen Annika! Sparka de där jävla demonerna i röven!
    Tänker på dig. Kram!

    SvaraRadera
  8. Låter tufft.
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera