onsdag 13 oktober 2010

Förlåt....



....men nu blir det ett till Demoninlägg...

Idag hade jag munta, något som jag fick reda på igår så jag var inte så där fantastiskt väl förberedd imorse. Var tvungen att gå upp i ottan för att komma dit i tid och sedan var jag nog lite nervös, så det blidde ingen frukost, bortsett från kaffe och en halv CKbar.

Muntan gick sugdåligt, och Demonerna hoppade och skuttade och berättade för mig att jag sög babianpung... Om jag vill får jag göra om muntan nästa vecka, annars så kan de skriva i min "end-of-block-evaluation" att jag inte var så bra på muntan och inte kunde vissa saker.
Så jag vet inte.... jag skulle kunna nöja mig med detta och låta det stå på min utvärdering. Problemet är att jag missat en del undervisning, så jag kommer att ha svårt att bli godkänd om jag inte gör bra ifrån mig....

Grejen är att det är MASSOR att göra i två veckor, jag vet inte riktigt hur detta ska gå och jag kände hur jag bara ville lägga mig ner och självdö på fläcken.

Detta resulterade givetvis i att jag inte åt någon lunch, eller något mellanmål och först nu har jag ätit 3 salta kex med lite mjukost på och en liten ostbit. Så där ja, bra där... eller hur det nu var?


Jag har nu en presentation att skriva inför imorgon, måste fixa med min ATansökan som inte fungerar nu på grund av datastrul, sen har jag en tenta (praktisk + skriftlig) nästa vecka. Och så några akut-skift på det.
Jag går sönder....

Mat, nej inte idag... Ångesten är för jävlig redan....

Råck ånn
förlåt att det inte är mer skojig läsning här just nu, detta är det enda stället jag kan skriva utan att behöva censurera!

9 kommentarer:

  1. Vännen, vännen, vännen....! *kramar om* Sätt dig ner. Andas. Djupa andetag. DU är värdefull! Det finns bara en av dig! Sköt om dig! Går det inte att pausa kursen lite, köra på halvfart en termin? Så du hinner ta hand om DIG, komma in på rätt spår igen... Du vet vad du behöver. Och du kan! Demonerna kör vi över! *vroooooom* Ta hjälp av alla du kan! *kram*

    SvaraRadera
  2. I <3 u, vännen - ta hand om dig! Jag finns här! <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Kram älskade vän! Jag förstår att du går igenom en extremt jobbig period nu, och jag önskar jag kunde blåsa bort allt jobbigt :( Vill bara att du skall veta att jag tycker (och vet) att du är en fantastisk, ambitiös, kärleksfull, VACKER, omtänksam, värdefull underbar person ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. Vet du vad det bästa är? Att du ventilerar... Att du faktiskt erkänner det. Så be ALDRIG om förlåt för att du delar med dig, erkänner för dig själv och faktiskt ser dig själv och vill göra en förändring... DU är viktig! Tusen tusen kramar!! ♥

    SvaraRadera
  5. Låter ganska tufft, men det är många som tänker på dig. Hoppas att det kan vara till något stöd. I vissa perioder handlar livet inte om så mycket mer än att hålla sig på rätt köl. Men de perioderna varar inte för alltid.

    SvaraRadera
  6. Håller helt med Paula skulle du sluta dig och stänga oss ute vore det mycket värre. För mig behöver du aldrig be om ursäkt för vad du gör eller vad du skriver. Du är du och jag är din vän för den du är och kommer så förbli.

    Ta vara på dig vännen och jag hoppas att morgondagen känns lättare.

    Kram J

    SvaraRadera
  7. Du är fantastisk som skriver. Jag följer dig på avstånd och alla som gör det drar i osynliga trådar så att demonerna släpas iväg och långsamt styps på kuppen.

    SvaraRadera
  8. Camilla (pysselmillis)13 oktober 2010 22:26

    Jag håller med Paula, du ska inte be om ursäkt för det du skriver. Det här är din ventil och den är viktig! Man behöver någonstans att prata/skriva av sig så fortsätt med det. Den som läser här väljer ju att göra det och vill inte att du förställer dig, du är du och du är bra!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Brukar titta in på din blogg då och då. Utan att egentligen känna dig så måste jag iallafall säga att jag tycker du verkar vara intelligent, rolig, varm och ursnygg! So go kick some demon-ass !

    SvaraRadera