måndag 25 oktober 2010

Idag...

.... vann Demonerna. Jag vet inte varför dagen blev så dålig, med så mycket ångest. Jag tror att det kan att ha att göra med att vi hade föreläsningar hela dagen. Jag har världens problem med att sitta still på det sättet så då kommer ångesten fram snabbt!

Jag hade möte med min akademiska handledare omvad som pågår och vi kom fram till en handlingsplan vad gäller skolan och så. Känns bra och jag hoppas att jag klarar det!

När jag kom hem var Demonerna svåra och jag pallade inte att stå emot så jag drog på mig träningskläderna och gav mig ut. 5.5km på 42 minuter blev det. Det var skööööönt, kallt, friskt, mörkt, höstigt!




Vad gäller maten så säger jag bara... Demonerna vann.

Råck ånn finisar!!

- Blogging from my iPhone

5 kommentarer:

  1. verkar som jag verkligen få komma o hälsa på

    SvaraRadera
  2. Men du. Vet du vad jag tänker när jag läser det här? Att du kallar det för att "de vann". Det gjorde de ju inte - de vann inte ett skit. Du hade en dålig dag, det var det enda som hände! Tänk inte på det som en "vinst/förlust"-grej, för då blir det också till en prestationsgrej, du vet? Bra och dåliga dagar har vi alla - fast dina är ju lite mer ställda på sin spets just nu, förstås. Men just därför - var lite schysst mot dig själv. Imorgon blir en bättre dag!

    <3

    SvaraRadera
  3. Släng er i väggen fuliga demoner. Nu låter ni bli fina Annika. Hör ni det!!!

    Du är fantastisk. En dag i taget så går det framåt. Även om det är tyngre att slåss mot demonerna en del dagar, så kommer du att ta komandot över dem. Du kan skicka dem dit pepparn växer.

    Jag längtar sjukt mycket efter dig.
    Styrkekramamr i massor!!

    SvaraRadera
  4. Okej, nu blev det så här idag. Ingen fara. Ny dag imorgon. Det är det som är bra. Det kommer nya dagar.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ny dag, nya tag - demonerna vinner inte ett skit, för du är så mycket bättre än dem! Som flera kloka kvinnor skrivit här ovanför: vissa dagar är pest och pina, andra är bättre och det är dem vi ska ta vara på, de bra dagarna. :)

    Pöss på dig älsklingen!! <3

    SvaraRadera