onsdag 20 oktober 2010

Nervös....

... Och full av ångest.

Börjar bli netvös för fredagens möte med Doktorn. Vad händer om han säger att jag inbillar mig, att jag bara ska skärpa mig och sluta fåna? Ska det vara så här jämt då? Eller vad måste jag göra/säga för att visa att detta är något fel?

Har varit lite bättre idag, men med massiv ångest som resultat. Åt lite yoghurt i morse, åt en smörgås med ost&skinka till lunch och sedan en CK bar på eftermiddagen. Försökte träna, men det gick inget vidare. Sprang 2 km och trodde jag skulle falla ihop i en hög, gick till gymmet istället men så mycket folk att jag och Demonerna inte fick plats.

Nu har jag kommit hem och ångesten river och sliter i mig, Demonerna skriker "Ut och spring, 2 km är bara uppvärmningen...!!!". Får jag ligga under den där babianbajshögen en stund nu...?




Ellet ska jag Råck Ånn med pediatrikböckerna...?


Blogging from my iPhone



5 kommentarer:

  1. Nej, babianbajshögar duger inte! Upp med dig, pediatrikböckerna lockar! (Eller inte, men skit samma!)

    SvaraRadera
  2. Bra att du bokat läkartid. Var ärlig och kräv hjälp. Jag håller en tumme!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hittade dig via en annan blogg som fd pyssel.net-medlem, typ =)

    Jag Jag har ett litet tips som du kanske kan vara intresserad av. Jag brakade in i väggen för några år sen, men jag vägrade att äta antidepp eftersom jag i egentligen inte var deprimerad utan bara nedstämd. I vilket fall som helst så hittade jag ett sätt att komma ur det hela till slut (1.5 år senare...), och jag länkar till den artikeln här =) Så får du själv läsa och ta till dig det du vill.

    Jag önskar dig all tillfriskning det bara går att få i alla fall! Ingen ska behöva må så dålig =(

    Här är artikeln:
    http://www.lakartidningen.se/index.php?sectionId=0&articleId=6279

    SvaraRadera
  4. Att nån skulle tvivla på dig ser jag som uteslutet :-) 2 km är ju världsrekord! Fattar du hur många som inte ens reser sig ur soffan! Jag hakar på (inte till doktorn, hehe)! Råcka på!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att allt går bra i morgon! Du är bäst! Heja heja!

    SvaraRadera