fredag 22 oktober 2010

Ni är så fina!

Tack för fina kommentarer och hejja-rop. Bara för att jag varit hos doktorn försvinner ju inte problemen automatiskt.

Ångesten är svår idag, Demonerna har fullt spelutrymme och för att dämpa den/dem har jag varit ute och sprungit.

Jag vet att jag inte ska, och jag vet att jag måste äta, men idag har jag inte orkat stå emot fullt. All energi gick åt till psykiatribesöket, och att mentalt förbereda mig för det.

Det är en underbar höstdag här, luften är klar, himlen blå, massa underbara färger! Jag fick på mig mitt myyyyyspannband och gav mig ut. Ville visa mig själv att jag fortfarande kan, efter onsdagens krashlandning efter 2km.

Jag skrapade ihop 5km på modesta 38.30, men vet ni vad? Jag joggade hela vägen! Det var de första sammanhängande 5km på lääääänge!!




Råck ånn, nu blir det uppåt och bättre!

- Blogging from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Löpningen är niemas probems, ju! En liten matbit på det bara så... ;-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt tjejen vi gillar dig i massor!!!!

    Kram J

    SvaraRadera