lördag 16 oktober 2010

Nu blev det jobbigt igen..

Demonerna höll mig vaken nästan hela natten efter att jag ätit den där middagen...

Vet ni vad? Jag känner mig som en hysterika, någon som fiskar uppmärksamhet och som är ett helt hav av neggoenergi... Inget skojigt och massa mer dåligt samvete!

Idag bad jag maken ta två helkroppsbilder på mig för att se om jag fattar då... Nejdå, det enda jag ser är dåligt och väldigt stort och fel. Att man kan vara så felskruvad i huvudet?







Demonerna river inuti nu, jag har ätit lunch och det räckte för att trigga idag, förmodligen för att jag är trött och stressad. Dagens vinst får bli om jag lyckas hålla mig ifrån att tokträna för att kompensera!

Nu måste jag försöka skriva mon jäkla ATansökan och svara på några töntiga frågor!!

Råck ånn finisar!

- Blogging from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Du har alltid varit söt, även när du var större, men nu är du vacker! Hoppas du orkar kämpa emot demonerna. *kram*

    SvaraRadera
  2. Men gumman... ätstörning? =(
    Been there =(
    *Krama*

    SvaraRadera
  3. Tanke skapar känsla skapar handling!

    Jag vill bara påminna dig om hur otroligt fantastisk du har varit med allt jobb du lagt ner på din viktnedgång. Glöm inte den styrkan som var i dig att förändra hela din värld.

    Nu är du vid vägs ände klart det blir tomt och oroligt inombords, jag känner igen symptomen från mig själv.

    Du kan med gott samvete luta dig tillbaka och stirra demonerna i vitögat dom kommer inte åt dig du är för stark. Vill du ha bevis titta dig i spegeln. Det är ett fåtal som har den styrkan och jävlar anamma att gå igenom det förvandling som du gjort.

    Peace Love och Löparskor min vän!

    SvaraRadera
  4. Jösses vad du är snygg!
    Har inte sett några bilder på dig sen jag hängde på pyssel.net för typ fyra år sen och det har hänt massor!

    //fd lata kockan

    SvaraRadera
  5. Shit bruden! Du har ju utfört stordåd och jag är så himla impad! I min värld (jag tror det är verkligheten...) så kanske du ska ta och landa lite. Precis som Jesper skriver. Du KAN luta dig tebax och ta en Starbucks. Med axtra av allt - för det tycker jag du helt klart förtjänat!
    Ditt livstempo verkar rätt maxat just nu så ta en timmes promenad i höstsolskenet (hoppas ni har lika soligt som jag har) och rensa hjärnan. Jag gjorde det igår och mådde grymt bra efteråt. SEN en Starbucks +meny :-) *kram*

    SvaraRadera
  6. Oh my..!! Det är ju bara halva du! Minska inte mer nu. Du var jättesöt när jag såg dig sist och du är jättsöt nu.
    Kram

    SvaraRadera