måndag 18 oktober 2010

Sämre dag...

... Men med en del höjdpunkter!

Jag klarade mitt praktiska prov, så det var skönt! Bara två tentor kvar denna veckan och sedan vila i helgen!

Maten har dock varit dålig idag. Igår kväll när jag satt och pluggade åt jag en liten skål med nachochips samt ca 15gr choklad. Utöver att jag åt bakad potatis med tillbehör tillmiddag.

Detta blev för mycket för mig och Demonerna att hantera och det var en orolig, sömnlös natt inatt. Idag har matintaget varit en cambridgebar vid lunch, en miniyoghurt med nötter samt en grov smörgås med lite cole slaw på. That's it...! :(

Jag vet att det är babiandåligt, men jag har inte orkat kämpa emot idag, praktiskt prov, rännande mellan avdelning och akuten samt rollspel med patientsimulator och sedan en pysselworkshop på kvälken blev helt enkelt för mycket.

Nu får vi se vad jag orkar prestera imorhon, och hur mycket demonresistens jag har då!!

Råck ånn!


- Blogging from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Det är inte dåligt, det blev en sån dag idag bara. Slå inte på dig själv för det, det är som det är och du gjorde så gott du kunde, eller hur? Imorgon går det bättre.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, en dag i taget , en måltid i taget *nickar*

    hoppas du får god hjälp av psykologen ?

    Alltså, säger som tidgare skribenter sagt;
    du är urvacker (har du alltid varit)
    Du ser helt normalvitktig ut nu, tom smal på bilderna !
    Glimt i ögonen råder du ingen brist på ;-P
    bara önskar du kunde känna den gnistan inom dig, för Dig !!
    Du är perfekt redan, som du är, med allt vad du är.

    Önskar verkligen du får hjälp med dina demoner (KBT är f.ö även bra, men det vet du säkert... hehe...)

    För att orka med ditt tempo och få kroppen göra som hjärna vill o allt ska synka o du inte en dag ska lappa ihop.... du ska ju bli en prima doktor :-D

    Försök verkligen o hålla mat-schemat,
    nöta nöta nöta nöta nöta nöta BORT ångesten,
    inte försöka springa ifrån den
    (VET hur dte är, har själv svårt med Herr Ågren, som jag kallar det... på mitt sätt)

    Tror på dig, du klarar detta tjejen !!
    Insikt är första steget....redan gjort !

    Mvh Suss, o ***MASSA VARMA KRAMAR***

    SvaraRadera
  3. Grattis till det praktiska provet!!

    (Övriga frågor har vi ju redan avverkat via mobil.)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. *kramar om och hoppas på fler bra dagar än dåliga*

    Pöss vännen!!! <3

    SvaraRadera
  5. Vi fokar på det som är bra och tar nya tag idag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Styrkekram vännen!
    Miss you!!!
    Kaffe och kärlek :-)
    /C

    SvaraRadera