onsdag 27 oktober 2010

Slagen hjältinna....

Mycket konversation med demonerna idag, funderingar, otillräcklighet, rastlöshet, ångest och övervinnande av känslor och impulser.

Hade et 2 timmar lång tutorial på eftermiddagen, vilket toppade formen med en ordentlug huvudvärk. Kombinerat med trötthet efter att bara ha sovit 13 timmar totalt de senaste tre nätterna, orkade jag inte hålla emot för ångesten längre, så jag gav mig ut och joggade. Kände mig dock rätt taggad!



Med tanke på mitt obefintliga matintag över de tre senaste dagarna och sömnbrist och ångest blev joggingturen som den vart... Avslutade efter 3 km då det svartnade för ögonen och jag trodde jag skulle kräkas alt svimma.

Promenerade de sista 1,5 kilometrarna hem och tog lite kort på vägen.







Satte mig en stund och hämtade andan igen, kände mig som en slagen hjälte typ... En svettig sådan!!



Nu ska jag se hur kvällen blir, det har varit jobbiga kvällar det sista! Ska se om jag kan försöka få i mig något litet iallafall. Jag sa ju att jag skulle skämmas för mycket för att rapportera om det gick ännu sämre.... :(

Råck ånn finisar!!



- Blogging from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Inte skämmas, du kämpar på så mycket du kan!! Jag finns här om du behöver prata, gums!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Ärligt talat. Jag fick rådet att inte löpträna innan jag gått ner från 103 kg till 83 på grund av skaderisken. Detta var min motivation för att lyckas för jag ville kunna springa fritt och otvunget.

    Mitt råd till dig, ta hand om dig och gå små promenader för att få ljus i ögat och luft i lungorna, ingen löpning innan du har fått ordning på intaget av energi. Jag behöver inte skriva varför allt det där kan du redan min vän.

    Tanke föder känsla skapar handling som föder tanke.

    Peace Love och Löparskor!

    SvaraRadera
  3. 1. INTE skämmas
    2. Lyssna på Jesper

    Jag förstår att demonerna hamnar på efterkälken när du joggar, men jag tycker verkligen som Jesper - ta promenader istället. In med energi (inte bara matenergi, utan också själslig) ute i finhösten. Vissa dagar lär vara sämre än andra, men de de dåliga får du väl hoppas på regn och drivis - inte en demon ute då :-)

    *stooor kram*

    SvaraRadera