tisdag 19 oktober 2010

Tur att det bara är några dagar till fredag nu! På fredag träffar jag Doktorn och jag hoppas att vi kan komma fram till något tillsammans. Jag ser inte fram emot det alls, men jag inser att jag måste. Jag känner mig löjlig och som en inbillningssjuk, jag är ju liksom inte underviktig precis...! Jag hoppas att jag kan sätta ord på känslorna och handlingarna på fredag, så att jag kan få en remiss till rätt ställe, lite antideppmeducin (schååååkelaaaaad utan ångest?! ;) ) och eventuellt lite akutmedicin till de värsta ångestattackerna...

Ytterligare en kväll med demoner och rastlöshet. Har återigen ätit nästan ingenting. En grov smörgås med avocado och skinka, två salta kex, 1 dl potatismos, en liten engeksk korv och 2 matskedar vita bönor. Och kaffe, massa kaffe...

Jag har pluggat idag och försökt förbereda mig inför morgondagens omdugga. Sedan blir det pediatriktenta på torsdag och sen är det fredag och farbror-doktor-dag.

Jag försöker att fokusera på bra saker, vad jag gjort bra, men idag blev det svårare!




RÅCK ÅNN finisar!! <3


Blogging from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Råck Ån U 2! Håller alla tummarna på fredag!!!

    SvaraRadera
  2. Snart fredag. Håll ut!

    Det dumma är ju att ju mindre man äter desto ledsnare blir man (av energibrist) och desto mer ologisk blir man och tror att det kommer bli bra bara man inte äter. Och även fast man vet så går det inte att omsätta i praktiken att stoppa mat i munnen.

    SvaraRadera
  3. Ätstörningar kommer i ALLA former, från 30 till 150 kilo, o från mest extrema anorexia till värsta bulemin o ortorexi o ALLA därimellan....
    Det vet du ju , egentligen ;)

    Håller tummarna för att doktorn imorn lyssnar ordentligt, o ger dig goda råd o en varm hand ...
    /Suss

    SvaraRadera