tisdag 26 oktober 2010

Varifrån

...kommer all ångest? Seriöst!! Kan någon ta bort den tack?!

Jag åkte hem tidigare från skolan, har vankat av och an, suttit framför den elektriska brasan och läst Ob-gyn-boken, druckit kaffe, pratat med Demonerna och fruuuuusit!







Maten suger (fråga inte typ...), jag dricker kaffe, försöker fokusera men det går inget vidare. Jag vet att hjärnan inte funkar som den ska, men den kan definitivt leverera ångest och Demoner så det räcker och blir över!

Det kan ha att göra med att universitetet har parat ihop mig med någon, som får mig att känna mig som ultratönten jag alltid var i skolan... Varför är det så? Vad är det som gör att man känner så, det lär ju vara min osäkerhet och inte hans mening liksom..?

Nåväl, sova tidigt tror jag... Och låta sömnen tysta Demonerna!

Råck ånn!

- Blogging from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Älskade vännen!!! Som jag önskar att jag kunde vara där för att stötta dig ordentligt!

    Stora pussar och kramar,
    Tett

    SvaraRadera
  2. Inte för att det hjälper mycket, men här har du en till som slåss varje dag sen ett tag tillbaka. Jag tar hjälp av piller till natten och försöker bara att härda ut. Pyssla brukar vara bra terapi. Det vänder efter ett tag när meducinen sätter sig. Massor med styrkekramar <3

    SvaraRadera
  3. Håll ut vännen det tar tyvärr ett tag innan saker och ting ljusnar, men du har gjort vad du kunnat genom att söka hjälp. Ta hand om dig och hör av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.

    Peace Love och Löparskor!

    SvaraRadera
  4. *skickar goa tankar, positiv energi och sädår ett ton kramar*

    SvaraRadera
  5. Skicka den där personen till mig så ska jag ha ett snack med h*n. Ingen ska få DrAnnika att känna sig som en ultratönt. Das ist verboten!

    SvaraRadera