tisdag 12 oktober 2010

Ytterligare demondans....

Det blev ingen bra dag idag heller. Jag hade väldigt goda intentioner imorse. jag gjorde en lunchlåda med en sallad och parmaskinka, några frukter och en yoghurt.

Till lunchen åt jag halva salladen och 4 skivor parmaskinka, och senare även ett päron och yoghurten med lite nötter. När jag kom hem gjorde jag misstaget att ställa mig på vågen. Ångesten slog till som en slägga i huvudet och magen och jag kastade mig iväg till gymmet.
SJU MILJONER människor var det där och det som vanligtvis tar en timme,
tog idag nästan två timmar.

(slagen hjälte....)

Nu är jag hemma och jag vägrar äta middag, jag pallar det inte om jag ska ha ork att även läsa inför ett prov jag har imorgon (som jag inte visste om = har inte läst alls mycket).

Ångest var det ja..... Råck ånn liksom!


10 kommentarer:

  1. Men det lät inge vidare stor kram till dig annali

    SvaraRadera
  2. uschdå!
    dumma vågen! bry dig inte om den!
    Du är snygg som babesen i Hollywood och ett hjärta lika stort som deras diamanter!
    Imorgon är en annan och förhoppningsvis bättre dag!

    SvaraRadera
  3. Hm...dags att kasta ut vågen en stund tror jag bestämt. Men jag skippar att säga det och ger dig en jättekram så att demonerna inte känns lika jobbiga.

    SvaraRadera
  4. Älskade vän, kan du strunta i att ställa dig på vågen nu när demonerna är så pissigt jobbiga med dig? Vill så gärna komma o ge dig en stor varm kram IRL men det går ju inte så det får bli genom cybern *kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*

    SvaraRadera
  5. Camilla Solfjord12 oktober 2010 13:28

    fy fy fy mwn kom igen, ge inte upp!! Demonerna ska inte få vinna över dig! Du är bättre och starkare än dem!!!! Heja på och tappa inte orken!!!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  6. Oh man vilken utmaning du tar dig an! Jag känner ingen som 1) är så modig att ta sig an sina demoner och 2) berätta om eländet för alla i världen. Jag kan inte annat än att buga mig inför idolen och stilla undra om du kan skiva en autograf ;-)
    Ångest är förresten en trist företeelse som borde förbjudas! Om ett par veckor ger jag mig ner i dina hjulspår - hoppas jag är lika bra som du, tjejen!
    Mitt förslag är att du hivar vågen och funderar över detta: Du är snygg, modig och världsmästare! Keep råcking!

    SvaraRadera
  7. Vad jag inte förstår är varför du fortfarande HAR en våg? SLÄNG SKITEN, den gör dig illa!!

    SvaraRadera
  8. Måste bara säga att du är så himla duktig! Har läst din blogg av och till och jag har fått riktigt mycket inspiration nu. På måndag ska jag på infomationsmöte på Itrim och därefter hoppas jag på framgång.

    Såg bilderna "före och efter" och du är jättefin! Det är en sån fantastisk skillnad!

    Vissa dagar är svårare än andra, så kommer det alltid vara, men du är grymt duktig!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Massor med kramar! *sparkar de dumma demonerna i baken*

    Du kan fixa det här Annika! Heja dig!

    SvaraRadera