lördag 20 november 2010

Återhämtad...

.... efter gårdagens fruktansvärda ångest och rastlöshet. Mailet om väntetiden, kombinerat med brevet från psykiatern gällande min "diagnos" gjorde att det blev för mycket!

Det slutade med att jag gav mig ut i höstmörkret för att gå/springa. När jag kom hem var det fortfarande inte bättre och nu kände jag mig dumihelahuvudet kombinerat med massa ångest.

En varm dusch, akutmedicin och lite yoghurt och sova sig fick bli sista utvägen.

Imorse har det varit lite oroligt inuti, men jag har försökt sysselsätta mig med att städa, fixa med tvätten, rolla soffan fri från katthår, dricka kaffe och fixa några saker online...

Nu har jag gjort mig iordning, kammat mug och funderar på vad jag ska hitta på nu!!


Råck ånn!!


- Blogging from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har en bra födelsedag vännen! Stort grattis! Skickar många varma kramar från snöiga Norrland!

    SvaraRadera