torsdag 4 november 2010

Bra dag tror jag minsann!

Operationsprogrammet avklarat på rekordtid - tack för det! Ingen ångest på förmiddagen så jag for förbi affären på vägen hem. Handlade lite saker till middagen ikväll och när jag kom hem hade jag fortfarande ingen ångest.

Tänkte att vi smider vi medan järnet är varmt. Fixa sig en tokgrov smörgås med avocado, gurka, parmaskinka och lite gräddfil. Och se på attans, jag har ätit upp den!! Nu känner jag mig iofs lite orolig i själen men tänkte vila en stund för att mota bort det.


Råck ånn!!


- Blogging from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Å vad glad jag blir vännen att läsa ditt inlägg! Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Härligt Annika att läsa. Ta tillvara på en sådan dag och ta fram den dagar då det känns värre. Ett litet steg i taget det är viktigt för annars hinner du inte med.

    Tänk på vilka förändringar en jordbävning i naturen gör och vilken tid det tar att återställa den. Likväl är det efter en jordbävning i kroppen och själen. Men med mycket regn och sol så läker även dessa två.

    Säger som Ingmarie peppar mig med, tålamod och långsiktig träning ger resultat, motsatsen ger också resultat men risken för skador är överhängande. Även jag brottas med tvivel men på en helt egen nivå =)

    Ta hand om dig vännen Kram J

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag sådär tramsig igen: Gåshud och tårar i ögonen och rysningar... YES!! vill jag vråla om jag så skrämmer slag på varenda tysk i stan!

    Jesper skriver kloka saker - jordbävning är en bra liknelse, faktiskt...

    GLAAAD för din skull är jag, och hoppas att du får fortsätta ha en bra dag, och gärna en till imorgon - men framför allt att du kunnat tanka lite kraft ur den här dagen!

    SvaraRadera
  4. Jag tänker på dig och håller tummarna för att allt går åt rätt håll.
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. YES!!
    One small step for mankind but one giant leap for darling!!
    Hoppas det håller i sig! Tänker på dig!

    SvaraRadera
  6. Jag har ju ingen aning om vad som har lett till din ångest men oftast blir den inte bättre av att man försöker sova bort den.
    Jag har varit förlamad av ångest och mest legat i sängen i ca 4-6 månader men inte sjutton tänkte jag låta ångesten ta en sådan kontroll över mitt liv. Jag har bekämpat den och fortsätter så till den är borta, visst ångesten stiger skyhögt men ligga i sängen hjälper ingen att bli frisk.

    SvaraRadera
  7. Härligt att läsa! Kram!

    SvaraRadera
  8. Sammanfattning: Glad och lättad! *kram*

    SvaraRadera