söndag 7 november 2010

Demonerna anfaller

Ok, Sofia uppmanade mig att smaka på bullarna jag bakade igår.

Nu på kvälkskvisten fick jag ett sug efter popcorn, så jag poppade lite popcorn, åt några nävar men blev less rätt fort. Bestämde att jag skulle smaka en bulle, så jag hivade in en i micron. Jag åt 3/4delar av en kardemummabulla.

Gott - ja, värt ångesten nu i efterhand - nej. Nu river det och sliter inuti, jag vill ut och springa för att göra av med detta. Tittar lite på film och hoppas att jag orkar igenom.


Tidigare i eftermiddags blev det några kex med mjukost och coleslaw, samt några skivor italiensk bacon. Detta triggade också en ångest av rang...

Jag sa redan tidigare att detta blir ett eller två steg fram, några bakåt och två åt sidan...

Råck ånn finisar!

- Blogging from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ja, men alltså jag tycker faktiskt att just nu, när dessa hemska demoner dansar jenka runt dig, att det är språngmarsch framåt att du faktiskt äter något ändå. Jo, det tycker jag. Så det så!

    SvaraRadera
  2. Du gjorde precis rätt och jo det var värt det på sikt! Du stod upp mot ångesten, klart att den slår tillbaka men du kan segra om du fortsätter att slåss, om och om igen! För varje gång kommer ångesten att minska. Bra jobbat Annika! :-)

    SvaraRadera
  3. Camilla Solfjord14 november 2010 08:26

    åhhh mitt hjärta går sönder vänne.... vet inte vad jag ska säga eller göra... hade jag varit kristen hade jag nog sagt att jag skulle be för dig, men nu är jag fan inte krisiten så jag beemar över en sjuhlvetes massa styrkekramar ist!!!!

    SvaraRadera