tisdag 9 november 2010

huvva....

....nu har jag gjort det igen. Jag åt en mindre smörgås idag, jämfört med igår, till lunch (räkor, lite majonnäs och massa gurka på grovt bröd). Nu sent på eftermiddagen åt jag lite prawn crackers och avslutade med en kanelbulle....

Hej och välkommen till Demonerna.

Hela vägen in i själen river det, det bränner och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Den här gången var bullen inte ens god utan jag åt den och önskar nu att jag kunde göra mig av med den på något sätt. Fullkomligt destruktivt och skruvat, jag vet... Men det logiska tänkande försvinner när ångesten sköljer över mig.

Babianbajshögs-häng tror jag...

1 kommentar:

  1. Jobbiga demoner minst sagt. Hade det varit smarta demoner hade de fattat att du behöver energi, för utan näring och energi kommer varken du eller dom att överleva. Så vinner kommer de ju aldrig att göra, oavsett hur dumma de än är. För antingen dör du av svält (sämsta alternativet) och de har ingen Annika att terrorisera och dör, eller så vinner du över dem och äter för att bli frisk, och de dör per automatik, för att de inte har någon "värd" att leva på. Så det är lika bra att de ger upp redan nu... för de kommer alltid att vara loosers i mina ögon. För varje tugga du tar är det nämligen Annika for the win!

    SvaraRadera