onsdag 17 november 2010

Ränner runt...

Min mamma är ju här den här veckan så det är lite mycket!

Jag ränner omkring och försöker fixa med alla papper som behöver vara i stort sett klara imorgon när jag träffar universitetspersonen igen. Just nu vill jag bara få det här fixat när jag liksom bestämt mig. Att ha valmöjligheten att i april säga "nej jag behöver lite mer tid!" känns mentalt skönt också, men de beslutande kan ju säga redan från början att jag behöver ett år liksom. Ett halvår i taget känns mentalt mycket lättare dock.


Livsandarna börjar återvända nu, jag känner mig lite piggare, lite mer hoppfull och har inte riktigt lika många ordentligt mörka tankar. Visst slår det över mig ibland och jag är ledsen, gråtih, fylld av ångest och självförakt, men de stunderna är lite mindre frekventa nu.

Nu blire kaffe tror jag minsann, surprise surprise...

RÅCK ÅNN!!



- Blogging from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Hurra!!
    Det känns så skönt att du verkar ha en bra dag!
    Kramar dig hårt och hoppas att det fortsätter!

    SvaraRadera
  2. blir så glad i hjärteroten att medicinen börjar verka o att ångestattackerna kommer mer sällan. Kram på dig sötnos!

    SvaraRadera
  3. Härligt Annika!!

    Ta hand om dig och krama om dig och dina nära och kära, eller varför inte dra ett rock riff för dom =)

    Kam J

    SvaraRadera
  4. Lycka till gumman, och en kram till mamma också.

    SvaraRadera
  5. Snyggt Doc! Jag är inne på Jespers linje - Anika ståendes på soffryggen riffandes... (jag vet - jag får lustiga bilder ibland...)! Glad att livsandarna återvänder...

    SvaraRadera