söndag 7 november 2010

Söndag igen...

Vart tar helgen vägen egentligen? Jag fattar inte!

Nåväl, gårdagen bjöd på besök av en god vän, som jag inte sett sedan i somras. Vi fikade bullar (eller ja, han och A fikade bullar), en vända till Starbucks och freak-spotting, till favvopuben och äta middag (Ja, jag åt faktiskt lite mat...) och sedan hem och softa lite, innan han begav sig hemåt mot Nottingham igen!

Sammantaget åt jag en liiiiiiiiten bit RockyRoad (som D bakat), en tugga bulle, massa kaffe (såklart), 5 räkor i filodeg, samt 1-1,5 dl fiskgratäng med potatismos och ost på.

Jag tyckte igår att jag åt jättemycket och jag hade en hel del ångest när jag väl låg i sängen på kvällen. Under de vakna timmarna på natten ältade jag fram och tillbaka med Demonerna, innan jag fick lite mer sömn.

Idag ska vi ta en vända till Solihull. Jag har en del saker på min önskelista som jag vill se i verkligheten, samt behöver prova lite klänningar inför bröllopet vi ska på i slutet av november. Jag ska återigen försöka göra detta till en bättre dag än tidigare.


Råck ånn!

1 kommentar:

  1. Vad härligt med besök av din gode vän OCH att dessutom få prova klänningar inför ett bröllop. Så himla härligt att få se fram emot nåt sånt så här i november. Hoppas du har en bra dag idag, kära du!

    SvaraRadera