lördag 6 november 2010

"A Swedish Bedtroll"

När jag träffade A gjorde jag snabbt klart för honom att helgmornar spenderas i sängen med en kopp kaffe och en bok/tidning. Smeknamnet "The Swedish Bedtroll" myntades då, främst pga att jag har trollhår på morgonen (självlockigt långt hår liksom...)

Idag börjar dagen precis så, kaffe, läsa bloggar och trollhår. Maken gick upp och gjorde kaffe på sängen åt mig <3 och nu sitter jag här och slappar lite innan jag ska baka kanelbullar till vår vän kommer på besök i eftermiddag!


Bjuder på en bild för att illustrera titeln på inlägget, snyggare än så blir jag inte på morgonen ;)

Råck ånn finisar, nu får det vara en bättre dag idag!


- Blogging from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh, äntligen ett leende på en bild! Jag hoppas att det känns ända in i själen på dig för det gör det iaf hos mig. Det ÄR en bättre dag idag! Hejja!

    SvaraRadera