måndag 8 november 2010

Tog mig igenom....

....men det var tufft idag. Riktigt tufft. Massa tankar, många Demoner, mycket funderingar och saker jag "borde" göra.

Matmässigt inte fantastiskt, men helt klart bättre än inget.
En grov macka med avocado, gravad lax och lite cole slaw, och nu på kvällen har jag ätit lite kex med mjukost på. Som sagt, jag har ätit i allafall. Nu hoppas jag att ångesten håller sig borta, och att jag kan få sova hela natten, det vore guld!

Imorgon ska jag försöka läsa lite, och fnula lite med lite mer workshop-grejer till Stampeezee.

Råck ånn finisar!

6 kommentarer:

  1. Natti-natti finaste du! Hoppas du får sova gott!
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Mehh... Blev knas! :( Ville bara skicka en gonattkram! *kraaaaaam*

    SvaraRadera
  4. Skicka demonerna till Piteå, jag ska först frysa arschlet av dem, sedan sparka på dem så de går upp i små atomer och aldrig kan bråka med dig igen.

    Och ta en minut i taget om det behövs. Du är stark (och vacker!)

    SvaraRadera
  5. Shit vad duktig du är! Att "ta sig igenom" är väl en bra sak? Åtminstone tycker jag att det är grymt bra! Min "Cambridgedimma" börjar lägga sig och kroppen har fattat att det inte blir mer än så här nu - så nu j#drar ska jag vara med dig och kommentera varje inlägg igen :-) Små, små steg Doc... *kram*

    SvaraRadera
  6. Hoppas du fick sova hela natten!! *kram*

    SvaraRadera