söndag 5 december 2010

Demonerna...

...kom tillbaka och ville inte försvinna. Spegla, vända, vrida, gråta lite, se och förstå hur jag är helt vrickad i huvudet. Leta efter benknotor och konturer av revben, när jag inte ser dem vill jag bara gråta mer. Det enda jag ser är valkar och fladder och flabb...


Gav mig ut och körde lute bil för att se om det gick att förvilla Demonerna lite. Efter en lång stund, några stopp senare och hemkomst var det lite bättre. Nu trotsar jag Dem och äter lite mat...

Jag hoppas verkligen att medicinen hjälper ikväll och att imorgon blir bättre!

- Blogging from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Det finns inget fladder och definitivt inga valkar där, vännen.

    Jag hoppas också att morgondagen blir bättre!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Min Annika bara försvinner! :( :( KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. Önskar jag kunde låna ut mina ögon så att du kunde se att demonerna inte behövs det minsta. de bara förvrider synen på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej Pankan!
    Det finns varken valkar, fladder eller tjockhet!! Du måste försöka förstå att det är ditt sett att se som är förvridet, du är alldeles för mager som det är, du var fin när du gifte dig för 2 år sedan. Hoppas det går att äta lite idag och att du får en lugn dag!!
    Puss och kram
    Maammisen

    SvaraRadera
  5. Hej Annika! Jag snubblade nyligen över din blogg och vill bara skriva en hälsning. Jag hoppas att demonerna tar sitt pick och pack och drar åt fanders snarast möjligt...

    SvaraRadera