fredag 25 mars 2011

En silvermedalj idag va...?

Ytterligare en dag till ända. Ytterligare en bra dag, inte riktigt lika bra matmässigt som igår, men klart godkänd!

Började dagen i sängen med kaffe och gröt med torkad frukt, rivet äpple och mjölk.



Sen var det dags för aerobics för första gången på evigheter. Men guuud så skoj det var, och för första gången någonsin vågade jag stå längre fram och faktiskt titta på mig själv i spegeln, herrejäklar vad lång jag är i jämförelse med de engelska damerna :O

Efter 45 min var passet klart och jag hade kunnat fortsätta lika länge till!! Såååå roligt, så mycket skoj och liv och vilken kick det var. Jag orkade, jag kände att jag fick leva igen!

På vägen hem blev det en liten islatte och en clementin.

Duscha sig, fixa sig och sedan kirra lunch. Kolla mumset.... Och för övrigt är jag BÄST på att göra hommous!



Eftermiddagen spenderades med tre fina vänner, pysslandes, drickandes kaffe och ätandes lite kakor och liknande. Jag åt dock en skål med keso, blåbär, hallon och lite socker.

Vi fastnade dock lite och jag åt inte lagad middag men har nu ätit en varm smörgås med räkor och coleslaw, samt några jordgubbar. Imorgon morgon ska jag ha en PTsession med Luke och jag måste sova så jag kan gå upp och äta frulle innan vi drar igång!

Tänk, nu är jag på gång. JAG bestämmer över hur JAG mår. Bara JAG, och idag och nu sätter jag mig själv i det första rummet! Och jag känner hur kroppen börjar vakna, hur maten gör mig piggare och full av energi och livsvilja igen!




Råkk ånn finaste vännerna!

Blogging from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Du är ju bara såååå bäst finaste underbaraste du =)))) pussss

    SvaraRadera
  2. Superkramar och pepp!
    Fina, fina du!!!
    Jag tror på dig.

    Lööööv från Norrland!

    SvaraRadera
  3. Hej lilla duktiga Pankan!
    Det var duktigt att säga åt djävlarna att ddet är du och inte dom som bestämmer nu!! Det låter jättebra och hoppas bara att du kan hålla tränandet på en lagom nivå så inte det blir nästa helvete!!
    Ha det så bra och ring en kväll!Puss och kram och älskar mest!!
    MNammisen

    SvaraRadera
  4. Du är inte bara lång mot de engelska damerna, du är lång mot alla oss övriga pygmeér och det är SNYGGT! :)

    SvaraRadera